Home -  First Comic -  Latest Comic -  Archive -  RSS -  + Fav

» Comics - 90 - May 12th, 2015, 3:23 am

     Average Rating: 5.00      

« First ‹ Back Next › Latest »

The Management Says:
erieri, May 12th, 2015, 3:28 am ( Reply )

I managed to draw another page while multitasking a lot of work lol
I feel like my pages are getting boring but I hope you'll stick with me until the end TwT
@Malla aww! thank you!! TvT
@JKHoganBooks haha ohh senpai
@hinadeshiko Ahh! I'm glad to hear that! Thank you so much ////
@johryn13 T3T sketchy senpai wins
@magicmau5 OMG hahaha I spit my drink the AOT is too strong
@smacfarland AWW! Thank you <3
@jflowerlady basically over exaggerating senpai
@owlcity89 Aww Leah~ Thank you so much for this comment! They're always so nice and flattering to read ;u;
Don't be sorry, I know we all have lives haha!

Advertisement, March 23rd, 2018, 3:51 pm ( Reply )

User Comments:
Malla, May 12th, 2015, 3:35 am ( Reply )

*Sticking around* Hehe ^^ They are not boring u.u

JKHoganBooks, May 12th, 2015, 8:02 am ( Reply )

You snooze, you loose Senpai.

hinadeshiko, May 12th, 2015, 8:16 am ( Reply )

your pages aren't getting boring don't worry!! I love this page and and it's too cute that kuri worry about maki aw ( / u \ )

johryn13, May 12th, 2015, 8:19 am ( Reply )

; - ; maki got snatched...by sketchy-senpai ; n ;

magicmau5, May 12th, 2015, 10:21 am ( Reply )

KURI-SENPAI YOU'RE TOO SLOW egads does he need to ride the short bus or what? Monkey-chan needs your lovin...now Eyelashes-chan has snatched him up!!! (why am I picturing a gore crow with overly large eyelashes??? I've obviously watched too much Attack on Titan)

smacfarland, May 12th, 2015, 11:03 am ( Reply )

We will totally be here for all of the shenanigans to follow XD awesome work!

jflowerlady (Guest), May 12th, 2015, 7:37 pm ( Reply )

He has no one else to call but me. His life revolves around me. If not calling me or with me he's dead
Ohhhh noooooooo

owlcity89, May 14th, 2015, 10:42 pm ( Reply )

Oh my gosh this plot development is so good I'm dying! Ugh, Kuri-senpai Eyelashes is stealing your man you got to let him know that you care! Ahhhhh, I was so proud of Maki for refusing to go out with Eyelashes and sticking up for his love, but then Eyelashes evil-y persuaded the oblivious little Money-chan! DX Ugh and now we're finally seeing Kuri's side and he's so worried and being so sweet and so uke-y oh my gosh like I can't even handle that he already called him and is so worried just oh my gosh. (Damn, I'm getting ramble-y, I apologize!)

Anyway, I am so so sorry that I haven't been able to reply as of late! Finals have been killing me, man. DX But, I graduate in a couple days so yay! Hopefully, I'll be able to stay up to date on my favorite webcomic now! ^-^ Keep up the amazing work, eri!

Toradora5683, May 16th, 2015, 10:18 pm ( Reply )

*Kuri-senpai starts crying more*

ukiyo, June 29th, 2016, 6:49 am ( Reply )

I love how Touma-kun is always so chill. Aaa <3

Post A Comment